14 Mei 2013

InstaAPRIL 2013

Hye Bloggers!!and yess say Hello to MAY! Err..is it too late for me to welcoming MAY? Naaaa, better late than never ye tak? tetiba je kan muncul balik setelah berkurun lama menyepi..hehe. Sibuklah sangatt kononnya dengan kerjaya yang setiap harinya menghadap sebatalion budak-budak..Ohmaigaddd!! Mengingatkan mereka pun aku boleh rasa nak pitam..Why?why?dulu kemain aku pun hyperactive yang tak pandai duduk diam asyik nak buat DIY ajer keja nya then tak pernah rasa lelah..but now..baru setengah jam menghadap mereka aku dah semput seperti kurang asam oksigen..Ahh..macam over la pulak bunyinya..but seriously..that was the truth..Tiba-tiba aku rasa sekarang ni aku berada didalam golongan warga tua gituu..oh mann..ini tak patut berlaku..tak patut!.

Well..please drop the subject..sekarang May oh May!! meriahnya bulan May..I Like..why? sebab bulan May ada Hari Ibu, Hari Bapa, Hari Guru, Hari Jadi Kawan-Kawan, Saudara dekat dan jauh..then kemuncak kepada segala hari cuti sekolah..Ohh mann..I love you May!!! MUahhhhx3.haha..

Now, InstaApril...sepatutnya share pada bulan April la kan? tapi sekarang ni dah bulan May..jadi kira aku carry forward je la kan kat bulan May..hehe..laa, kira logiklah tuu..lagipun aku pun baru juga nak berjinak-jinak dengan instagram..Now kira suam-suam kuku la tahap aktifnya sebab dah jarang nak sakan snap situ sana sini..Tapi, tapi tapi..bermusim tau..adalah masanya nanti aktif balik..hehe.

Nahhh..InstaAPRIL 2013..Life.life.life is very wonderful.

 Me and my roomates masa berkursus di Kuching..Single but not available..sorry.:P

 Having dinner together..Paling best bab makan..I like!! What say you? ^_^

 Us..

 Testing edit..dah macam beruban pulak rambutku..hebatlah sangatt!haha..okayy failed. Tq

 Oh ya..masa ni KIKI tengah Preggy..now dah selamatnya menjadi ibu kepada 4 ekor anak yang comel..Oh soo sweet!!

 Small can..Decorative design of can..Im impress and love it alottt!!satu tu harganya hanyalah RM1.50..

 This is so old school photo..Now, no more long hair.sob.sob..Already cut it short and make myself look like Ali Baba..Ehh?

Oh..ni gambar masa final sem kat Uni..miss this moment..huhu..

That all for now..will update later (konon) :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan