5 September 2011

4 Hari Tanpa DIA..

Hari ni kekasih hati akan berlepas ke Bangkok atas urusan kerja..Belum apa2 lagi aku dah rindu sangat ngan dia..hurmm..Walaupun hanya pergi untuk beberapa hari, terasa jugak bila berjauhan walaupun cinta kami memang jarak jauh..

Aku masih ingat lagi bila aku pergi ke Brunei selama seminggu sebab kakak aku menetap kat sana. Seksanya jiwa..sebab semenjak handphone aku pakai bil, bila pergi Brunei terus tak ada line. Macam mana nak SMS dan Telefon..? Maka bermulalah episod aku demam rindu..dan memang benar..aku betul2 demam lepas tu. Rupanya bukan aku seorang jer yang demam, kekasih hati pun demam sekali..sampai migrain dia..sehari jugak la dia MC..Hurmm..sedihnya masa tu..nasib jugakla kakak memahami dan sentiasa hulurkan handphone untuk SMS ngan dia..huhu.

Sekarang, kami melalui perkara yang sama sekali lagi..bezanya hanya beberapa hari..nasib tak 2 bulan macam dia training kat China dulu. Mengalir jugakla airmata kerinduan. huhu..

P/s : Mr.Benjey, saya sayang awak sangat2 & plz do tk k of urself orite?..Lov n mz u so much..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan