3 September 2011

Aku BENCI lelaki itu!!!

Arrrggghhh..Terlebih angin dalam badan..tu pasal la aku hangin semacam ni...Sungguh aku benci lelaki itu. Sampai ke tido pun aku masih sakit hati. Kerana dia, kemain lagi aku sanggup bersengkang mata malam tadi sebab nak tahu ending cerita..Dia memang hero dalam novel tu..tapi watak dia dah nak abis cerita baru keluar..Haa, Apa kes..?

Sakit abdomen aku memikirkan logik disebalik cerita tu..Kemain aku yang mental ni layan jugak cerita tu sebab ingat mesti ada suspen..Haa, ambik kau Jess..suspen betul la tu..Eee, geram Mak Enon dibuatnya. Watak kedua hero paling banyak keluar..last2 tak muncul lagi..Kalau la dalam realiti diaorang ni betul2 wujud..Ada lelaki yang kena lanyak karang..

Yang sedihnya..novel ni buat jiwang aku tercalar dek jalan cerita yang ntah apa2 tapi aku setia jugak melayan..huhu. Memang Happy Ending, tapi heroin kawen ngan laki yang last2 baru muncul wataknya..Uwaaaa..aku pulak yang frust tertonggeng dibuatnya..@_@.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan