17 Januari 2012

Weekend yang Superb!!

Hujung Minggu aku kali ni sangat superb dan Owesome!! Kenapa ye.? Selain daripada balik kampung sambil menjenguk dusun buah-buahan, aku jugak dapat melarikan diri sebentar daripada memikirkan tentang masalah kerja dan pekerja yang tak pernah habis..Sangat tenang dan teruja bila dapat habiskan masa bersama keluarga..Anda bagaimana?

Lalu tanpa mensia-siakan usia muda yang ada, aku pun seperti kanak-kanak riang bersama adik dengan semangatnya mengumpul buah-buahan yang ada..satu pengalaman yang baru untuk insan yang memang penduduk tegar dibandar.hehe..

Untuk itu, layankan jer la gambar dibawah..hehe.

Promote buah rambutan..sedap dan lazat.hehe.

Sangat happy dan teruja..tengok kasutlah..Aku pakai kasut bapa okayy..rugged kan.hehe

Buah rambutan yang sangat-sangat manis..tak sia-sia aku kutip sampai penuh bakul..hehe.

 Buah cempedak diluar pagar..

 Buah cempedak yang belum masak tapi dah diambil..
Paling penting adalah buah Durian..Raja segala buah..yeehaaa..










4 ulasan:

  1. waaa...bestnyeee...teringin nak ada kebun camni :D

    BalasPadam
  2. hye Naz..seronok sangat sebab kebun dekat jer ngan rumah.semua buah ada.hehe.

    BalasPadam
  3. seronoknyee..byk gile buah2an..besttt..:)

    BalasPadam
  4. waahhh..buah rambutan,durian,cempedak! sedapnye~~~~ nk juga!

    BalasPadam