12 Februari 2012

LOVE the Earing!!

Oh ya..seperti biasa, berkurun aku tak update..yang pasti aku tak ada kehidupan yang tersangat bahagia bila dah bekerja..Sungguh aku rindu nak berpoya-poya seperti dulu walaupun sekadar dishopping mall sahaja tempatnya.huhu..

Tetapi semalam.."nama jer update.tapi kisah semalam jugak aku tulis"..Aku berjumpa ngan member lama si Ayin dan Minah. Lama kan aku tak cerita pasal diaorang?..Rindu sangat..dah plan nak keluar bersama tapi last minute emergency menziarahi kakak sekeluarga di Brunei..syukurlah semuanya hampir selesai..harap-harap semuanya baik-baik sahaja.

Nak tahu apa aku buat kat rumah Ayin semalam..?

 

Tadaaa!!! Sangat comel dan cantik. tersangat la suka. Nak tahu harganya..? RM 5.00 sahaja okay untuk sepasang. Murah kan? Ada bermacam-macam design lagi..ter-sangat rambang mata bila melihat. Entah berapa kali la aku dok memilih-milih yang mana aku nak beli..Berkenan sangat ngan semuanya. Last-last, aku ambik 2 pasang ni dulu..Ada sepasang lagi aku reserved tapi bercorak bunga-bunga..

Korang pun berkenan jugak ke..? Kalau gitu, korang pergi website ni ye.. Kitty Sykes II

Tiada ulasan:

Catat Ulasan