12 Jun 2012

Anda yang mana SATU..?

Dengan tak ada kerja faedahnya pada malam yang mulia ni melainkan membuka FB semata-mata..tiba-tiba mata aku macam tertarik la pulak nak menengok benda yang kengkawan post..sangat menarik. Nak tahu apa..?

Cuba korang tengok betul-betul kat gambar smiley tu..ada banyak perkataan kan..?  Lepas tu, cuba cari apakah EMPAT( 4) perkataan pertama yang korang nampak dalam gambar smiley tu.

Setelah tengok punya tengok sampai juling mata dibuatnya..akhirnya, dapat jugak aku cari 4 perkataan pertama yang aku nampak..nak tahu tak..?

1. Patient
2. Sentimental
3. Charismatic
dan yang ke-4 : Loyal.

Menarik kan..? Dalam 4 perkataan tu, Patutnya Sentimental yang aku patut jumpa dulu..paling last baru charismatic..baru la sesuai gitu untuk orang yang terlebih mental macam aku ni kan.hehe.

Korang pulak jumpa perkataan apa..? Boleh jugak share kan..mana la tahu kot-kot sama :).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan