9 Julai 2012

CUTI itu Indah..

Seperti statement gila bayang sambil berjalan terhuyung-hayang jer lagaknya..huh..Apa yang pasti, dan anda jugak pasti, memang cuti pun kita selalu tunggu kan.? Tak kisah la apa status anda..memang itu yang dicari bila kita nak menghiburkan diri. Betul tak? :)

Dengan berbekalkan cuti hujung minggu yang indah berserta pakej kaki yang semulajadinya gatal nak berjalan, maka dengan sepakatnya membawa berkat bersama Cik Ayin..adalah dalam 3 buah Shopping Mall telah selamat kami berdua redah dengan penuh jayanya. pada hari sabtu yang lepas. Seperti biasa, entri cerita tak berapa nak baru. Outdated punya yer :0

Sangat seronok.!!.kenapa? Jika anda seperti saya yang bekeja 6 hari seminggu dan hanya bercuti pada hari ahadnya sahaja..maka anda akan lebih menghargai masa yang ada..Samada menghabiskan masa bersama keluarga atau bersama teman. Kebetulan cuti hujung minggu ni adalah giliran bersama kawan..Maka kegumbiraan itu tidak dapat disembunyikan lagi disebalik wajah..
Terlebih lebar senyuman kerana terlalu excited nak bergambar. Tu la pasal Jarang sungguh Den mengambil gambar sekarang ni..

Bersama Teman baik dikala tersenyum sumbing dan kambing..hehe.peace!!


Sila senyum sambil tengok kamera dan katakan..Hurmmm. ?

Merenung masa hadapan yang masih tak berapa nak cerah..Tak pun, sedang menunggu ikan timbul dengan sendirinya tanpa perlu ditebarkan jala..statement yang sungguh terhuyung-hayang.

Pemandangan matahari terbenam di Kampung Wales yang sangat cantik..indahnya ciptaan Tuhan kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan