3 Januari 2012

Menyambut TAHUN BARU bersama Kekasih Hati..

Oh ya..? Lama kan aku tak update blog. Agak-agaklah kan ada sampai tak berkurun lamanya seperti kambing gurun. Statement yang sungguh tidak logik tetapi benar. Kenapa aku tak update?..Eh Hello! Bukan aku memang old school punya orang ker..?..Hurrmm, selalunya kan aku memang update cerita yang dah ketinggalan jauh dari zaman batu..hehe.

Sebenarnya, aku memang sibuk memanjang..tetapi tetap jugak nak luangkan setengah minit yang ada sebab aku nak berkongsi rasa Cinta, Kasih dan Sayang aku ngan korang baik yang dah berpunya atau tak berpunya.. Rasanya tidak terlewat aku nak ucapkan selamat menyambut Tahun baru 2012 walaupun seminggu dah expired tahun baru tu..hehe.

Apa-apa pun, Tahun Baru 2012 ini adalah yang terbaik pernah wujud dalam sejarah hidup aku setelah puluhan tahun bernafas di muka bumi ni..Kerana pada masa itu, diketika itu dan pada bila-bila masa itu,..aku bersama kekasih hati setelah 1 Tahun setengah tidak berjumpa..Haaa, korang ada jejak kasih macam aku..siap jumpa family lagi mintak izin untuk keluar..Waa tabik spring sama lu la "My LOve"

Memperkenalkan..Si Jantung Hati : Mr. Benjey!

                                                               Bersama Dia aku Bahagia. :)



Harapan aku pada tahun 2012 ini adalah semoga ia akan menjadi suatu permulaan yang baik untuk hubungan kami berdua dan juga buat anda semua yang dah berpunya dan belum berpunya..semoga segalanya berjalan lancar buat kita semua okaay!

2 ulasan: