28 Disember 2011

Saat itu Hampir Tiba..

Korang!!!!!!..lama kan aku tak update..rindu beno aku ngan blog kapcai ni.huhu..Kesibukan bekerja membataskan pergaulan aku untuk update blog. Bila nak update seperti sekarang..cerita tu dah seminggu ke-belakang..bukan update lagi namanya ye tak..? hehe.

Bukan pasal update tak update aku nak kongsi ngan korang malam ni..Tetapi..


 

Ada nampak gambar kat atas tu tak..?  Wajah yang tengah senyum sokmo. Nampak bebeno tengah sarat menanggung kerinduan..Bukan wajah syok sendiri ye..hehe.

Nak tahu kenapa aku senyum sorang-sorang..? Sebabnya aku tengah menghitung hari demi hari bila kekasih hati nak datang. Yeeeaaza!!!!. Bayangkan 1 tahun lebih tak jumpa..Oh no.no.no jantung aku semakin berdegup kencang dengan kelajuan 100 k/m bila mengenangkan perjumpaan kami nanti setelah sekian lama tak bertemu..Fuhh..tinggal 3 hari lagi..Sabar jess..bawa bersabar okayy..Yeaaha!!!








2 ulasan:

  1. wahh setahun tak jumpa ? ish ish :)

    BalasPadam
  2. Aha Raja Carl..lama kan setahun lebih tu.huhu..

    BalasPadam