7 Mac 2012

Aku yang semakin mengilai Earring COMEL!!


Dibeli pada beberapa hari yang lepas dan seperti biasa baru malam ni aku update..standard blog aku ye..upadate benda yang dah berlalu..sama ada aku yang tak ada masa atau blog ni yang terlalu banyak masa lapang..Eh betul ker?? 

Apa-apa pun anting yang comel ni sekali lagi aku beli dari Kitty Sykes..sangat gojes okayy!..Ada masa lawat la online shop dia.sangat tidak menghampakan..

Sekadar berkongsi perkembangan diri yang semakin hari semakin mengembang..tak percaya?..sila bukak mata luas-luas.


Hendak dijadikan cerita, adalah dalam beberapa kilo yang naik..Kalau lebih daripada kilo yang sepatutnya..aku terima jugak seadanya sebab dah aku sukakan makanan..ye tak? Anda sokong tak..? hehe..Kalau ada masa dilain hari, akan aku updatekan tentang perkara yang dah berlalu lagi ye.. :0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan