18 Mac 2012

RAINBOW ROPE nama diberi :)

Yeahaa..ni satu lagi benda baru yang aku belajar buat daripada tempat kerja..sangat berfaedah la jugak..daripada kain terpakai yang digunakan untuk mengikat stock baju, daripada dibuang merata-rata..elok sangatlah jika dikitar semula ye tak..?

Masa mula-mula tengok kawan sekerja buat ulat kain ni..ada la terkial-kial tangan sasa aku nak membuatnya..dah lama-lama..daripada tak tahu, menjadi ter-Over la pulak nak buat setiap hari..Kang abis la bilik aku penuh ngan menatang ni..

Bukan tu aje, asal ada kain jer terus tangan ni gatal nak buat..siap derma lagi ngan kengkawan sekerja yang lain..hehe.


Sangat cantik dan berwarna-warni..


Korang berkenan..? meh sini aku poskan satu..hehe :0

2 ulasan:

  1. best la entry ni..

    jom terjah entry afiq yang baru
    http://afiqyassin.blogspot.com/

    BalasPadam