11 Julai 2012

Hayat yang lepas aku adalah Jantan?


Kus semangggattt..! Tak dapat aku nak terima hakikat jika memang benar pada hayat yang lepas, jantina  aku adalah jantan..Bayangkanlah..dengan muka kat profile picture tu kat kad pengenalan tak ke naya dibuatnya..? dah terang-terang muka perempuan jadi jantan la pulak..err..jangan pulak ada 2 gender sudahla.huhu..

Banyak-banyak yang dipaparkan..hanya "Quality from the past" dan "How you Died" jer yang menarik untuk dibaca..Sejuk jugakla hati dibuatnya..ye tak.? hehe. Jika dibaca dengan bersungguh-sungguh dan penuh penghayatan..dapat diteka dengan mudahnya pada hayat yang lepas aku adalah seorang pejuang..memang patriotik giler lah..Tabik spring ler.hehe..

Baca, baca jugak..syok sendiri seakan-akan apa yang dipaparkan itu adalah benar..tapi seronok jugak jika dilayan walaupun kita sendiri tahu bahawa tiada seorang pun manusia yang tahu siapakah dia pada hayat yang lepas..jauh sekali untuk diketahui jantinanya..ye takk?..

Kalau korang pun nak tahu jugak siapa korang pada hayat yang lepas boleh la tekan kat SINI ..ni pun ambik kat FB ..Sekadar hiburan sahaja tidak salah rasanya kan..boleh la share2 sapa korang pada hayat yang lepas kan..hehe :)

2 ulasan:

  1. sy da try.. dy cakap.. elephant killed you. hhahah!

    BalasPadam
  2. hana szied..haha.lucu jugak dgn awak pnya.! memang pantang tak leh tengok gajah la lepas ni..mesti teringat kan.hehe.

    BalasPadam