25 Disember 2012

Merry Christmas 2012!!

Jingle Bell, Jingle Bell..Jingle all the away!! For those yang celebrate, Merry Christmas to you guys and yes Happy Holiday too!!.Mesti sekarang ni ada yang tengah busy menziarahi rumah saudara-mara tak pun busy hangout with friends kan?. So, what yours christmas story guyss?mesti happening kan?hehe.

As for me..menziarahi rumah saudara-mara terdekat itu adalah satu kemestian sebab bila lagi nak kunjung- mengunjung bila masing-masing busy memanjang, tambah-tambah lagi dah ada family sendiri..lagi la tak dapat nak luangkan masa bersama macam masa bujang dulu kan..?

The best thing about Christmas adalah barang hiasannya..Oh my gosshh..boleh rambang mata bila bab nak pilih dan beli..last-last, satu apa pun tak dapat sebab tak dapat nak pilih dan beli mana satu..kalau boleh semuanya nak beli..Frust punya pasal, aku pun buatlah DIY WREATH sendiri daripada beli kat kedai..bagus buat sendiri kan?lagi jimat..Padahal frust tertonggeng.


Satu lagi benda yang wajib ada masa Christmas adalah Christmas Card..Tak kisahlah sebagai hiasan mahupun sebagai hadiah untuk kengkawan, ianya memang wajib ada...tetapi, tak dinafikan juga kalau sekarang ni dengan adanya internet..dah kurang sikitlah orang nak guna kad ni untuk wish Christmas..paling cepat, post je gambar Christmas Card, lepas tu tag la seberapa banyak kawan yang anda mahu..nahhh..lagi cepat.jimat kos lagi tu..tetapi secara peribadi..tak best juga kalau tak ada Christmas Card kan? kira ada sentimental value jugakla dan paling penting..Christmas mood is on!!.


Dan untuk hari ini, aku mendapat Xmas gift daripada cousin..Seriously..its so damn cute!!!Lip gloss dari Avon..kenapa aku tak tahu yang Avon ada jual benda comel macam ni..? atau aku memang dah ketinggalan beribu batu? rasanya lah..

P/s: Anyway..Merry Christmas 2012 guys and Happy Holiday!! :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan