12 Julai 2011

Aku dan Rambut Palsu..


 Haa..ini la keja aku untuk hari ini..mengisi masa lapang yang tak berapa nak lapang..mana la tahu kot-kot nak gunting rambut tak pun nak menyimpan rambut supaya panjang..sebelum kecewa ngan rambut tersebut, baik aku buat ekperimen dulu kan..tak la menyesal di kemudian hari..ye tak..

Macam mana aku buat benda ni..senang jer..korang boleh download PHOTOSCAPE 3.5..semua benda ada..dari mengedit gambar sehinggalah kepada kartun-kartun comel yang anda sendiri boleh letak jadi hiasan kat header anda..haa..seronok tak seronok, memang ada banyak benda yang korang akan dapat buat kalau rajin meng-Explore nya..betul tak..apa lagi download la beramai-ramai..

Tang gambar kat atas tu..aku suka ngan rambut curl apatah lagi ikal mayang..tapi selalunya buat kita nampak lebih dewasa dari usia..tapi..memang aku dah dewasa pun kan..hehe. Aku akan buat..tapi bila aku rasa aku dah bersedia..sekarang lebih selesa rambut pendek..Gambar yang ke-2 dan ke-3 tu pun aku berkenan..tapi belum lagi terpikir nak buat..nanti-nanti la ye..Bila aku rasa pintu hati aku dah terbuka karang..aku buat la..Tunggu sampai kepala berjambul la jawabnya kalau nak aku buat..hehe..Apa-apa pun hidup mesti Enjoy!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan