10 Julai 2011

MOMOK wujud di blog..

Makk!!!..ini dah kes seram..patut ke tidak kita panggil abang seeker..ala, yang paranormal tu..suruh dia halau benda alah tu..eee..seram tengkuk ku menengokknya..

Jika benar seperti yang didakwa..maka hidup kita sebagai blogger memang dalam bahaya..diulangi BAHAYA!!!..Bagaimana mahkluk alah ni boleh singgah di blog..mungkin juga dia memang ada blog nya tersendiri dan buat "Blog Walking"..Bertuahlah blog anda jika disinggahinya..mungkin berdarah selepas tu..Tapi, berita gembira abang paranormal berjaya mengambil gambar mahkluk itu..memang hodoh..itu sudah pasti, yang pelik..dia pandai memuncungkan bibirnya yang tak berapa nak panjang itu..Errk?..tengoklah sendiri.


Aku dah cakap dah kan..EHH..jap-jap.. Cuba bagi tahu, gambar beruk mana yang korang letak ni..kalau tak silap, ni gambar aku la..masa tu aku nak test-test rambut depan dah panjang ke tidak..apa la..buat terkejut aku je nengok diri-sendiri..Tapi boleh tahan gak seram..macam JU-ON aku tengok..Dah, tak dapat tido malam la aku karang..takut ngan rupa sendiri..(Bonggok yang amat..) -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan