24 Julai 2011

Kisah Semalam..

Disebabkan terlalu sibuk..maka aku tak ada masa hatta seminit pun nak update blog..nak bukak laptop pun dah tak terdaya..hanya mampu tutup mata dan tido..haa..tang yang itu aku memang banyak masa..hehe. Semalam..dari pukul 10 pagi sampai pukul 10 malam aku tak ada kat rumah..12 jam tanpa henti keluar berjalan..mana tak penat semacam je rasa badan..

Nak tahu kemana aku pergi..?

Macam biasa la bila bersama Ayin.memang susah nak melihat kelibat aku kat rumah..pagi-pagi lagi dah keluar pergi ke majlis hari jadi anak bos tempat adik dia bekerja..Asal terpandang je dengan logo kat kek tu..hati aku dah tersenyum kambing.."Secret Recipe" memang favorite aku..pandai la diaorang ni beli kek.hehe. Kedua favorite mestila KFC..aku tang ayam jer aku berkenan..haii..dah rezeki kau Jess..terima la dengan selera yang lapang..haha..

 Wajah bahagia pada hari tersebut..memang berbunga-bunga la jiwa kalau bab makan..hehe.

Abis je majlis, kami pergi Shopping Mall..kali ni tak perlu check stock hanya window shopping je..Bukan apa..dah lengkap dah semua barang dari baju ke accesories..kalau boleh tahun depan baru sambung memborong untuk New Year pulak..hehe. Nak tahu apa aku beli sepanjang berjalan..?

Manik untuk baju kurung..bila ada masa karang, aku nak menjahit lagi..abis la baju kurung aku lepas ni..

Tak abis kat situ, petang nya pergi makan lagi..Kak Mie sekeluarga pulak belanja. Beliau ialah kakak kepada Ayin..memang murah la rezeki aku pada hari tersebut..hehe.

Sampai je kat rumah petang tu..terus ambik gambar ngan beg..Malamnya pulak sekali lagi diaorang ajak aku makan bersama..Memang hari murah rezeki ke untuk aku pada hari tersebut ?..Paling best kak mie pulak masak..merasa la aku ngan air tangan nya..hehe.superb gitu..

Ini adalah sebahagian daripada gambar yang aku ambik bersama dengan beg..kalau nak tengok yang selebihnya ada DISINI..Ada banyak pilihan okay..dari beg berjalan hingga lah beg nak pegi kenduri..tambah-tambah nak dekat raya..meriah gitu bersama beg baru..ye tak..? hehe.

Dah siap semua keja, aku pun balik..sampai je kat rumah malam tu..mak ai..rindu bena ngan tilam aku..tu la benda yang tersangat payah aku nak tinggalkan sebenarnya..dengan bantal princess nya lagi...isk..isk..isk..                                                                                                                     
                          

Tiada ulasan:

Catat Ulasan