24 Julai 2011

Hadiah Dari Kuala Lumpur..

Seronok tak seronok..memang melampau-lampau la rasa teruja apabila melihat barang yang dibeli oleh Si Ayin untuk aku..Rasa nak melompat terkinja-kinja pun ada bila melihatnya..Tapi bila mengenangkan diri yang dah dewasa ni..hanya senyuman sahaja yang dapat aku beri.hehe..Kalau nak tahu, ada jugak antara barang pemberian tu aku dah pun selamat rasmikan nya..hehe ^;^


Haa..ini adalah salah satu baju yang dah selamat aku rasmikan..suka sangat-sangat..hehe. Bukan baju sahaja yang dia ada beli untuk aku..accessories pun ada jugak..memang shopping sakan la Si Ayin masa dia pergi K.L hari tu..seperti memborong pun ada jugak..hehe..

 

Inilah antara barang yang dia beli untuk aku..cantik sangat-sangat..I like..Makin bertambah la koleksi aku..pakai nya tak tahu la bila...Anyway Thank You so much Dear Friend..Yehaaa..hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan