20 Oktober 2011

Beruang pun pandai MANDI okay :0


Setelah diconggok-conggok dan dihitung hari bersama bulan..ada la jugak nak dekat setahun lebih diaorang ni tak mandi pagi, petang dan malam..Sungguh tragis tapi itulah kenyataan berani dan benar dari tuan empunya beruang ini iaitu Aku..haha..kesian sungguh aku melihat nasib mereka diampaian..berpanas terik matahari..nasib jugak bulu tidak terbakar..Apala nasib.hehe.

Entah apa la mimpi aku pada malam sebelumnya sehingga nekad untuk memandikan mereka semua yang sememangnya sudah terang lagi bersuluh..berbau hapak..huahuahua..


Atas dasar Prihatin, aku memandikan diaorang bukan didalam bath tub mahupun besen tapi mesin basuh..biarla bulu mereka disental-sental dengan dahsyat..


Keadaan mereka yang bersesak-sesak bila dimandikan..ditambah dengan sedikit pewangi sofltan..Wangi siot diaorang lepas tu..hehe..Sayang korang..Muahx3.

4 ulasan:

  1. byknye bear ! jeles2 nk bolleh :P

    BalasPadam
  2. Hye smilenajah, boleh saja kalau mahu.hehe :)

    BalasPadam
  3. comel je ampai bear ikut saiz. hee ;) rajin basuh guna tangan. i suka hantar dobi sebab pemalas :P

    BalasPadam
  4. Hye NadNod..kalau nak tahu, bear plg kecil tu barula sy sendiri yg beli.takde la bsuh guna tgn..msk dlm washing machine je.hehe.

    BalasPadam