21 Oktober 2011

Oh..kucing aku ARTIS rupanya.

Seakan tak percaya tetapi itu lah kenyataanya..tanpa keraguan walau sedikit pun. Fuhh..bukan calang-calang kucing rupanya yang aku bela selama ini..Kembang semangkuk lubang hidung bila melihat gambar mereka..Memang ada banyak persamaan. Tak ada salah silap pun..Tak percaya ?

Kini, aku membuktikan...bahawa :


Kucing aku memang ada bakat terpendam yang baru aku sedari..Hampir serupa ngan gambar kat buku tu kan gambar kucing aku ni..mesti promote sampai meletups ni..ye la, kot-kot dia boleh jadi model untuk kulit buku akan datang ye tak..?

Kalau nak tahu, buku cerita tu aku beli hampir 2tahun yang lepas..tetapi sehingga ke saat ini, hanya separuh je aku dah baca..jalan ceritanya simple jer tapi tak mampu pulak aku nak habiskan..kalau novel...tak yah cerita Nyah..memang sehari suntuk aku baca dengan penuh ketekunan sampai abis..hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan