14 Oktober 2011

Yeay!! Dapat Hadiah dari PADINI.



Pagi tadi baru jer nak kemas rumah, terdengar suara mak memanggil seperti ada benda yang penting aje. Lepas tu dia bagi sesuatu kepada aku..kad cinta dari abang posmen katanya..Abang mana la yang sesat jatuh cinta nih..? Apa-apalah..bila ditengok, ianya hanyalah sekeping kad yang bertulis HAPPY BIRTHDAY. Hurrmm, musykil-musykil..Betul ka untuk aku ni sebab birthday aku lambat lagi..tak pun lawak April Fool tapi dah lepas pun kan..?. Bila tengok kat bahagian belakang..


 Ek eh..memang betul la untuk aku..sebabnya ada nama aku la kat tepi tu..bila dibaca, barulah aku mengerti dan tersangatlah memahami maksud kad itu..tersenyum kambing hingga ke telinga dibuatnya..dapat 30% diskaun pun dah cukup seronok. Lama jugak tak shopping kat Padini. Last shopping dulu pun guna voucher beli jam..lepas tu tak ada lagi..Ni yang buat aku sayang kat Padini sangat2..tak rugi jadi member dia.hehe..Kali ni nak beli apa pulak ye..?





2 ulasan:

  1. wahhhh...best nye...anyway hpy besday eh tuan blog...

    BalasPadam
  2. Hye Sweetbelly, tq 4 the wish.Bday sy lmbt lagi.29 Nov.hehe..

    BalasPadam