5 Oktober 2011

Lafazkan CINTA melalui kad.


Jika anda ada menyukai seseorang tetapi malu untuk menyatakannya secara berdepan, apa lagi lafazkan kata-kata Cinta anda melalui kad..Mana la tahu perempuan akan cair dengan kata-kata Romantis anda..juga pastikan bila menulis, janganlah menggunakan ayat yang bersimpang-siur..cukupla ringkas dan padat tetapi amat mendalam maknanya..Chewah..aku jadi Doktor Cinta ke hari ni..? hehe..

Contoh madah Cinta :

1. Segala yang aku doakan untuk diri telah tercapai 
kecuali,
sebuah impian untuk hidup bersamamu. 

2. I give you 11 roses..one is fake, 
Then I say to you ..
I will love you till the last one dies.

3. If I know what Love is, It is because of you. ( Herman Hesse )

Senarai Short Love Quotes untuk anda :




P/s : Yang sebenarnya, kad ni aku beli semalam, tetapi baru hari ini gambarnya diupload..jika ditanya kenapa aku beli, sudah semestinya aku suka ngan design kad ni yang creative..kiranya ada Wow Factor la. Harganya RM3.80..berbaloi okay. Boleh jugak aku kirim ngan kekasih hati semasa Valentine nanti kan.kan.kan.?  :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan