8 Oktober 2011

Tidur yang TAK LENA..

Kenapa..kenapa..dan kenapa..?. Entah pukul brapa aku tidur semalam pun aku tak tahu. Yang aku tahu, aku tak dapat tidur..sekali lagi TAK DAPAT TIDUR!! Macam mana la nak tidur kalau siang-siang lagi dah buat bijih timah kat mata..?. Macam-macam cara jugak aku buat supaya mata ni tidur tak jugak dapat..Dari gaya kuak lentang hingga tertonggeng sampai la main game pun tak berkesan jugak. Jumpa bomoh jer tak Jess..jangan merepek boleh ? .Arrghhh tension bebeno aku rasa..

Hasilnya...


Senyuman seindah ZOMBIE dengan mata yang lebam seperti baru kena bantai dengan Along sebab tak bayar hutang.."LU langsi LU mati"..itu kata Along. Kata aku "Lu marah Lu cepat tua, bukan gua".


2 ulasan:

  1. Hye Amirah, nmpk mcm biasa tp tak dpt nak bukak mata pulak bla bgn pg td.serupa zombie ada la.hehe.

    BalasPadam