14 Disember 2011

OMGGG!!!!!

Yaayaya aku tahu..Lama siot aku tak update blog..siot pun tak selama ini tau. Terlalu sibuk bekerja membuatkan aku terlupa yang aku ada blog..atau buat-buat lupa. Lalu tanpa disedari blog ini aku abaikan. Terlalu banyak cerita yang aku nak kongsikan..ada yang lucu sampai boleh terburai isi ketiak.ada yang sedih sampai boleh meraung sambil melalak dan ada jugak yang menggembirakan sampai ada perasaan nak masuk buletin utama untuk me'war-warkan cerita gembira kepada semua. 

Terlalu banyak..cuma cukuplah entri malam ni sekadar melepaskan rindu di tangga tak pun jejak kasih sebentar bersama anda yang setia membaca blog kapcai aku ni dengan yang baru mengenali..Selamat membaca ye sekaliannya. Promise tak ada buat lawak antara benua..

Seperi biasa..gambar kenang-kenangan daripada empunya blog..Iklan Sebentar..Zzzzzz.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan