2 Disember 2011

Oh No..Aku Bercinta dengan LECTURER sendiri.

 Pergghh..gossip terhangat sampai berapi-berapi. Nak tahu dengan lecturer subjek mana..? Nak sangat hati ni bagi tahu..tetapi takut ianya menjadi satu isu hangat la pulak. Lebih-lebih lagi kalau Mr.Benjey tahu..naya aku..Fuhh..tapi apa nak di herankan..dia memang dah tahu pun..orang pertama lagi tu aku bagi tahu..

Sepanjang bercinta ngan Mr.Unknown (Lecturer)..dia memang terlampau-lampau romantik..terasa diawang-awangan aku sekejap..Fuhh..memikirkan dia aku jadi tak keruan..Bercinta..Berkahwin..TAPI..kenapa pulak bakal mak dan bapak mertua aku adalah parent Mr.Benjey..? Diaorang adik-beradik ker..? Mati la aku. Mana nak letak diri..didalam peti ais ke..?

TETTTTTTTT...alarm dari handphone berbunyi..Aaaaaarrgggh. Kenapa asal jer yang indah itu adalah mimpi..Rasanya tahap geram aku dah naik ke otak la jugak pagi tadi. Bangun jer terus text Mr.Benjey perihal mimpi indah+mengarut..Dia boleh pulak bantai gelak sakan..Melampau la.aku baru nak rasa bahagia sekejap walaupun mimpi..cuma mistake lelaki dalam mimpi aku tu bukan Mr.Benjey..Haisshh.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan