8 Disember 2011

Owh..gitu, dia tahu aku lapar rupanya..

Pagi sebelum turun kerja, selepas merasa indahnya membuang..terus aku lupa nak breakfast..hanya sempat minum air suam jer..Semuanya dalam keadaan tergesa-gesa sebab parent nak pegi klinik dan aku pun tumpang sekaki mengikut sama kerana jalan sehala..Menumpang punya pasal aku terpaksa turun kerja lebih awal dari kebiasaan. Sebelum pukul 9 pagi dah sampai padahal start kerja pukul 9.30..

Selepas itu, bermulalah episod menyayat hati..perut aku berkeroncong menyanyikan lagu dondang sayang..Arrghh..sedihnya.Dalam hati dah terbayang-bayang bread ngan mayonis..Menyesal tak breakfast awal..Sedang aku melayan perasaan lapar, datang la seorang kawan sekerja yang membawa kuih..sempat lagi dia bagi aku tapi aku pulak menolak..Dalam hati berkata "Kenapa erk aku menolak padahal aku sebenarnya lapar". Bukan tu aje, aku ni haa..sempat lagi jual mahal walaupun muka jelas menunjukkan lapar yang amat..lalu untuk kali yang kedua..aku tak menolak..tapi bila makan tu slow ah beb..kang ketara pulak.hahaa..ATAU dia memang tahu aku tengah lapar.hehe..Bila ingat balik..bersyukur sangat..Kalau tak memang tak bertenaga la buat kerja..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan