12 Oktober 2011

H-Enjoy tak Hengat DUNIA..

Tajuk macam pecah panggung..ala-ala wayang gitu..iye la kalau dah dua orang bujang trang tang tang berjalan, macam mana nak hengat dunia ye tak..? Bujang but NOT available okay. Berjalan kali ni aku lebih bersedia..bawa beg yang lebih besar dari selalu dengan harapan payung kesayangan hamba tidak tertinggal lagi di bus stop. Yang anehnya..macam mana nak tinggal, kalau pergi abang hantar, dan balik pulak sis Ayin yang ambik..Panjang umur mu kali ni payung. Tidak diperlukan walaupun seminit pun.uuuhu..

Berjalannya semalam, tapi baru hari ni update..cerita memang lebih banyak ke belakang berbanding ke depan.. itu namanya mengimbau memori, mengamit kenangan..Apa-apalah engkau Jess.. :)

Seperti biasa, gambar skema di taman bunga..cuma kali ni ditempat yang berbeza..tetapi tetap berlatar belakangkan bunga..Biarkan aku berangan sebentar bahawa itu adalah Bunga Tulip okay..hehe..

Lagi..gambar sebelum keluar rumah..sentiasa sempat :)


Gambar bersama Ayin..memang member kamceng untuk sukat kilometer di Shopping Mall..Cayalah..Wa memang caya sama lu..hehe..


Ayin bersama anak buahnya..comel.comel.comel.kan..? sekarang dia dah suka kawan ngan aku okay..hehe.


Ni dia..comel kan.? Baru berumur setahun sebulan tapi dah pandai berjalan..Hurmm..izinkan aku berangan nak ada anak sendiri ye..Jess.Jess..kawen pun belom..

Bersama Ayin a.k.a MSJ (Member Sukat Jalan)..sehingga ke detik ini..sudah dikira, adalah dalam beratus kilometer jalan telah disukat tidak kira sama ada menggunakan bas mahupun kereta.. Tahniah kepada kita berdua..Yeaaahaa!!!

Sekali lagi, Taman Bunga menjadi saksi jiwang aku..Memang tempat yang best untuk melayan gambar jiwang..hurmm..


2 ulasan: