30 November 2011

HADIAH KE-3 KINI TERBONGKAR!!

                                                                It's TEDDY BEAR!!!!

Ceh..Seperti siri penyiasatan Detective Conan jer tajuk..tapi realitinya memang begitu..Setelah puas memujuk Mr.Benjey untuk beri hint berkenaan bungkusan yang akan diterima..Akhirnya diketahui jua isi didalamnya bila bungkusan sampai petang tadi..

Ter-amatlah hairan ngan perangai Mr.Benjey bila dalam bulan ni mendapat 3 hadiah secara berperingkat dan paling penting secara RAHSIA..samapai ter-poning lalat kepala aku memikirkan sifatnya yang satu itu. Dia bukan jenis yang suka buat surprise..sama macam aku..memang fail la..main tanya jer..nak aku belikan apa..? Tapi kali ni..wa tabik springgg sama lu..kuat cemerlang berahsia but I Like.

Seorang lagi yang sebijik seperti kekasih aku adalah Ayin..Sangat terharu..tak berkira dan selalu membelikan sesuatu buat aku walaupun aku tak minta..cuma aku sahaja tak mampu nak membalasnya.. Hidup ini terlalu indah bila bersama kekasih yang sentiasa disisi dan gembira bila dikelilingi oleh kawan yang sentiasa membuatkan hari-hari anda bahagia..Terima Kasih sekali lagi buat semuanya..hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan