24 Mei 2011

DIY: Bilik dikemas lagi..

Aie..? ini bukan gambar bilik aku..tapi ruang tamu rumah..hmm, gini lah Cik Kiah dan Cik Kias..aku sebenarnya memang nak kemas bilik..tapi pagi tadi tetiba je tak ada karan masa aku mengemas rumah..pas tu tak tau pulak boleh terlanjur mengemas rumah..dari dalam sampai ke luar..gitu la cerita nya..esok baru aku kemas bilik ye..huhu..

Yang sebenarnya..mak aku beria-ia suruh tukar posisi sofa nie..nak dekat perayaan memang gitu..walaupun tak pasti lagi mana tempat nak sambut..lantak ler..mood itu mesti ada..kalau aku yang kemas rumah..memang aku suka sesuatu yang simple..kalau boleh tak nak ada banyak almari..banyak jugaklah dah di pos kan ke kampung..he.he.he.

Aie..yang nie apa pulak?..kat ruang nie..aku cuma tambah gambar family jer..ada mak ayah, sis n family..tak banyak yang aku ubah..aku cuma lebih kepada mengemas..kiranya membuang habuk gitu..hehe.

TIBA-TIBA....

Haaa..ini yang best..masa aku tengah mengemas dari almari ke almari..terjumpa la ngan benda ni dari serata tempat..jadi aku kumpulkan..pas tu, baru aku sedar bahawa ada di antara teko/jug ni berusia 5 tahun dan ke atas dan belum pernah digunakan langsung..Anda binggung?..Aku baru jer dapat jawapan..mak aku kata aku penyampah..sekarang baru aku tahu mana aku dapat sifat tu.."mana tumpahnya kuah tak ke nasi"..hehe..sayang mak..aku ingat aku punya sifat semula jadi suka mengumpul..rupanya keturunan..hehe. Love u mom..dah memang sah la aku ni anak mak..uuwaaa..

Haa..yang nie pulak sapa..ni aku la..sempat jugak ambik gambar sendiri masa tengah mengemas..isk3..kesian budak nie.senyum sokmo jer la ngan dia..

* Esok baru aku kemas bilik..doakan jer aku masih dalam mood rajin..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan