22 Mei 2011

Saya dalam mood perayaan!!!

Yehaaa untuk saya dan kamu!!!..sekarang nie aku tengah seronok yang teramat, boleh pulak senyum sorang2..itu memang tabiat semula jadi aku..jadi jangan disangkal ye.he.he.he..memandangkan Hari Gawai akan menjelma tak lama lagi..jadi aku pun berhasrat nak menghias bilik aku..nak bagi mood meriah tu datang..feel tu mesti ada baru seronok..esok aku nak buat entri hias menghias k..tempat nya xlain tak bukan bilik aku sendiri la..he.he.he.

Cakap pasal perayaan ni..part paling best dapat balik kampung..itu satu hal..yang kedua hal..anda akan bertemu dengan sanak saudara dan jika bernasib baik, anda akan bertemu juga dengan mangsa korban sempena perayaan itu..sadis xsadis dah memang takdir hidup mereka begitu..jadi doakan semoga mereka terselamat untuk tahun ini..tetapi untuk tahun hadapan..mereka tetap juga akan dipaksa meninggalkan dunia..isk.isk..isk.

Benda yang aku buat masa nak dekat perayaan selalunya bershopping dan bersakan..tahun ni..mintak maap ye..aku dah borong barang masa pegi K.L jadi tunggu semua barang dah expired baru memborong lagi..kalau nak juga gatal memborong..rosakkan semua barang yang ada dan minta lah simpati pada sesiapa yang sudi..huhu..sedih2..

Bila tibanya perayaan itu..haah..ini part paling best..kumpul ramai-ramai dengan semua ahli keluarga dan makan time..yeaahaa..yang ni aku suka.tambah2 kalau ada segala jenis kek ada..ooh tak mampu aku menolak segala nikmat itu walau sebentar cuma..he.he.he. (itu words insan pelahap).

Baiklah..tuan2 dan puan2..dekorasi bilik akan bermula esok..jangan lupa secawan kopi untuk dinikmati..yeehaa ibaaa ibaa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan