6 Mei 2011

Hari bahagia kini menjelma..

Sudah lama ku tunggu saat ini..bukan seminit dua, bukan juga berjam lamanya..tetapi bertahun. Bila hari itu tiba..aku merasa bahagia..kerana bila mengingatkan kembali detik perkenalan kita..terselit seribu satu peristiwa lucu..mana tak nya..bila berjalan, kemain jauh..dia didepan, aku dibelakang. Tanpa disedari, aku ada bakat jadi mak guard rupa nya.keh..keh..

Kini, genap 3 tahun kami bercinta..a.k.a genap setahun juga tidak berjumpa..naa,hebat tak hebat Cinta jarak jauh memang cam gitu..biar jauh, tapi perasaan aku kat dia tetap sama..bagaimana pertama kalinya aku jatuh cinta dengan dia..begitu juga lah perasaan aku kini..jiwang tak..hehe..kalau dengan dia..aku memang macam sotong..terlebih manja..dan terlebih lentok..ala, normal la tu kan..hehe.

Jka di tanya apa yang membuatkan aku jatuh cinta dengan dia..jawapannya mudah je..dia buat aku rasa disayangi, selamat dan paling penting..dia ada ketika aku memerlukannya..meski pun pada waktu itu dia sibuk bebeno dengan kerjanya.

Aku tak mintak apa2 pun kat dia sebab selama ini dia dah bagi lebih dari yang cukup..masa aku susah, dia menghulurkan tangannya untuk aku..masa aku tengah down, dia ada untuk bagi nasihat/semangat..semua benda tu aku xmampu bayar kerana ianya tak sama dengan masa yang dia ada untuk membantu aku..

Aku bersyukur mendapat dia yang memahami..sungguh aku jatuh cinta dengan dia.."Thank You for everything My LOve"..Happy 3rd years Anniversary. Love you always-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan