20 Mei 2011

Pengembaraan pejalan kaki bermula..

Banyak tempat telah aku kunjungi sepanjang berada di K.L..bersama family yang sebijik kaki jalan..fuhh, tabik spring lerr..aku pulak yang terasa macam warga emas..bukan apa, keuzuran dan demam bila bersatu, memang parah la jawabnya..tetapi memandangkan waktu itu singkat dan perlu dikejar, maka aku gagahkan jua kaki melangkah dari pagi sampai ke malam selama 6 hari berturut2..mau tak sakit tulang belakang..tetapi seronoknya kemain lagi bila dah jumpa benda yang mengoda..alahai.kemaruk dibuatnya..hehe.

Hari pertama sampai dah berjalan..boleh dikatakan..dari kelana jaya sampai gombak aku dah pergi..ini satu percutian ke lawatan..? heranx2..mana ntah family aku dapat tenaga gitu pun aku tak tau..musykil jugak dibuatnya..satu tempat yang memang aku tak boleh lupa..dimana ia menghimpunkan segala nafsux2 serakahku..tak lain dan tak bukan di Bukit Bintang..tolonglah jangan didera lagi perasaan ini..dia jual semua benda yang aku alah..terkoyak apa dompet aku dibuatnya..dahsyat2..tapi kalau ada rezeki lagi..nak jugak pergi sana..masa xde duit macam gini..insaflah aku..sekejap je tu..aku paham sangat dengan diri sendiri nie..tu pasal la aku sayang sangat ngan diri sendiri..he.he.he.

Tapi yang xbestnya..xbanyak la gambar yang aku ambil masa kat sana..ada lagi kat kazen..nanti2 la mintak ye..sikit je yang ada kat aku..meh tengok2..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan