25 Mei 2011

DIY: Usaha mengemas bilik diteruskan...

Hai..!!!! Bertemu kembali bersama saya..yehaa...kat atas itu pun gambar baru bangun tido..cuma beza nya ngan gambar terdahulu..yang ini lebih bersedia..cuma aku tak mampu tersenyum..macam kejang je rasa mulut..huhu..

Baiklah sedara mara sekalian..hari nie aku memang kemas bilik..tetapi ada satu projek kecil aku buat untuk bilik kesayangan hamba nih..ada la sekeping kotak yang kosong..nak dibuang sayang pulak..jadi aku cuba la buat sesuatu terhadap kotak tu..hari ni keja aku memang membalut je ye..meh tengok apa yang telah aku lakukan terhadap kehdupan kotak itu..

Ni la hasil nya..saja bagi ada ruang kosong..boleh simpan gambar anda bersama yang tersayang..hehe..kat mana aku gantung benda ni..

 Haa..kat sini la aku mengantung nya..lepas tu, bukan benda ni je yang aku buat..ada lagi..nie dia..

Yang ni pulak..lapis bawah untuk kek Birthday tu.. pun aku balut jugak..ntah apa2 la kau ni..no komen plz..hehe..ada lagi kotak yang aku balut..hehe..jom tengok..
Haha..yang ni paling lucu..hanya kerana aku tak nak menengok kat kotak tu ada tertulis KOPITIAM..apa lagi, tak terlepas jugak daripada di balut..nasib korang semua la kotak..kat situ la kasut2 aku disimpan..magic tak..ada lagi kat kotak lain..tapi belum berbalut lagi..hehee..

Ni gambar paling last..aku dah tukar cadar..weewiit..tapi bantal nya sedang dijemur..semangat untuk Princess..yeah2..hehe..

Hehe..Esok kita jumpa lagi ye..nak buat benda lain lagi..yeehaaa..vroomm..vrooomm-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan