22 Jun 2011

- 3 Hari Menghilang -

HARI KEDUA MENGHILANG (20 JUNE 2011)

Tengah hari yang terik itu aku keluar lagi bersama dengan Ayin..mak aih..korang keluar lagi..?..boleh tanya..berdating ke..?.Eh mulut sapa yang cabul tu..aku cium karang..hahaa.macam aku gatal nak mencium. Sebenarnya kami berdua pegi post office ambik form dan kemudiannya ambik cop..tu jer..tenang ye, bawa bertenang..sebelum tu, kami makan dulu, cam biasa la nasi lalapan bukan acara berlapan okey..tu sukan la..hehe.. Lepas tu kami kemana..pegi supersave mencari benda yang tak ada..rupa nya banyak jugak barang yang tak ada..seperti memborong gamak nya..memang haram keluar berdua mesti ada2 je benda dibeli..hehe..

Sebelah malam pulak aku sambung lagi membantu membalut kasut dan syukurlah..siap jugak akhirnya..tu pun dengan ada nya pertolongan daripada adik dia..terasa ringan je beban ditangan..dah siap, bila balik lagi bertemu tilam..hurmm..lemah jugak aku bila dipeluk oleh bantal..

 Ini adalah rupa sebelum berjalan..masih fresh gitu..korang tengok la rupa bila balik..ala2 expired date gitu..hahaha..sot.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan