16 Jun 2011

Hadiah buat kekasih-

Aku menghadiahkan sesuatu yang istimewa buat yang tersayang..walaupun aku tahu Hari Jadi dia lama lagi..nak kata hadiah untuk Valentines lagi la jauh..Yang sebenarnya..masa aku konvo ari tu..aku ada beli something buat dia..kira lambat jugak la aku kirim..hehe.

Kalau tak kerana mendapat panggilan keramat dari Ayin..bertocang la barangan itu..hehe..Itu pun sebab dia nak post barang untuk customer..apa lagi dengan secepat kilat la aku bangun pada pagi yang mulia itu sebab ada projek kecil yang aku nak buat..


Ini adalah T-shirt/ jersey yang aku beli untuk dia masa aku konvo hari tu..Aku tahu yang dia memang seorang yang aktif dengan sukan futsal dan badminton..sebab itu aku memilih untuk beli ini buat dia..


Dan ini pulak projek kecil yang aku buat..satu gambar masa kat miri Airport..kira latest la tu sebab tak ada mencuci gambar yang lain..sebelah tu pulak gambar lama..Last minute punya projek..but hope that he like it..
^____^ Sekian-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan