9 Jun 2011

Aksi si Coomeel !!!

Sekali, dua pandang tetap tak jemu..tak kira la tengah menguap ka..tengah dia memandikan diri..dia orang ni tetap comel..apa yang buat dia orang nampak sentiasa comel ye..walaupun dah tua..ada guna jamu tak dia orang..? sapa tanya soalan ni memang nak kena hampuk la jawabnya..yang pasti bukan aku tanya..aku tukang tulis jer..hehee..

Hari ni aku nak berkongsi gambar binatang kesayangan ku..yang sentiasa menemani tanpa jemu..yang makan tanpa kira masa juga tak akan mengadu bila anda buat salah kat dia..Adui..ni la dia.."dia tu kan binatang..nak mengadu macam mana pulak.."..Ehh hello, kan aku dah beritahu, aku tukang tulis jer..tapi apa-apa hal dia memang makhluk paling comel, setia dan penyayang..tang yang ini..kita semua setuju ye..hehee..Jom berkenalan dengan si Hensem..

Nama: Si Hensem.
Nama Samaran: Boyy
Umur: Tidak Pasti.
Status: Bujang.

Ini la dia pujaan hati ku..bila dia tengah boring dia akan buat muka sardin..memang laku..

Ini masa dia tidur..ntah betul ka tidak tidur..macam rupa skodeng ada la..

Haa..AWAS..pencuri air kura-kura..cuba la si kura-kura tu ngapp jer kepala mereka kan bagus..

Seperti berkomunikasi..tapi hanya memandang sahaja rupanya..

Tengah membersikan diri..betul ka tidak tak tau la..

 Tidur yang lena..kat katil parent.kalau mak nampak..abis2..tak berbulu la jawabnya.

Bersama tuannya..memang serasi berdua..hehee..Sekian-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan