22 Jun 2011

- 3 Hari Menghilang -

HARI KETIGA MENGHILANG (21 JUNE 2011)

Okey..hari ketiga ni..aku dah rasa semput yang amat..tak cukup rehat walaupun tido awal, tak cukup makan walaupun masa makan tengah hari..abis jugak nasi aku..dan rasa sangat penat hingga sanggup tido merata-rata hatta di jalan raya pun boleh..Ehh..itu membunuh diri nama nya benggong.

Hari ketiga ni..pagi2 lagi aku dah keluar bersama dengan Tina (Christina) untuk mencari rezeki..tapi serius tak berkenan la aku..bukannya choosy..tapi kalau dah gaji cukup untuk tambang bus then public holiday pun keja jugak..tak ke haru jawabnya..jadi aku pun reject walaupun dia orang suruh datang keja keesokkan harinya..tak larat aku..public holiday orang hepi..aku tengok gigi..itu perumpamaan baru ye..tapi pekerja kat situ memang friendly..sangat sayang..bukan rezeki la tu jess..sabar la k..huhu.

Lepas tu..aku dan Tina melencong ke Merdeka Mall..tadaa..tengok wayang THOR..dah lama crita tu..tapi layan jer..fuhh dahsyat-dahsyat..mantap meletop gitu..hahaa..

 Ini adalah aku masa nak turun berjalan..semangat sungguh rasa nya..hehe.

 Kemudian melencong menonton wayang..di Merdeka Mall..jess..jess-
 Aksi sebelum menonoton wayang..ala-ala superwoman konon..perasan lebih.haha..

Ini pulak kawan aku Tina..tengok hepi tak hepi menengok wayang..seri terpancar di wajah..hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan