7 Jun 2011

Hati ini rindu..:(

Sob3...rindu nye ngan dia..sudah2 la tu jess..cian budak nie..xdpt dibantu lagi..

Bermula pada malam ini sehinggalah 10 Jun..kekasih hati akan kerja malam..Ini bermaksud, aku akan bersendirian dengan farmville tanpa ditemani oleh dia..huhu..Tau la 3 hari jer...hati ni haa..kuat mengatakan tak dapat terima hakikat..Tapi, nak tak nak..pas kawen karang aku kena jugak menerima hakikat yang kilang itu setiap tahun akan ada shutdown..hurmm..shutdown tu apa ya..? kalau showdown, aku paham la..yang breakdance tu..aku minat giler ngan benda-benda menari tu..favorite aku wakaka crew..mantap giler..tapi untuk yang 2011 nie..aku tak pulak tengok..

Eps..eps..boleh pulak cerita showdown..kite tengah cerita shutdown la..bengong2. Alkisahnya..dari ilmu aku yang tak seberapa nie..kilang akan shutdown atau tutup operasi untuk tempoh tertentu sebab dia orang nak check machine sana sini..kalau ada kekurangan atau kerosakan..boleh la di repair..ye tak..dengan itu..bila dah nak start production nanti tak da la masalah yang sama waktu dengan nya timbul..haa..kan dah berjela huraian..ntah betul ka tidak tu, aku tak tau la..bukan bidang aku..yang aku tau..merapu sesedap rasa..hehe..

Tapi yang pasti..hati ini akan merindui suara yang selalu menelefon tepat 10.30 malam..Ini bukan cerita hantu..tapi memang benar..itu la waktu dating kami..jika dulu..semasa masih belajar, kami akan dating tak kira masa..hatta tengah makan atau menonton tv mahupun tengah berdangdut mas idayu bersama kawan..kalau dah dia telefon..layan je..Sekarang kami masih seperti dahulu cuma semakin matang dalam hubungan..maksudnya..kira dah ready la untuk tahap yang seterusnya..kalau dia lambat pinang aku..siapla..aku yang akan meminang dia..hahaha...gatal2..anak sapa la dia nie..dah sudah..bukan isu gatal aku nak luahan..tapi ni ha..rindu2..Sekian-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan