29 Ogos 2011

BAB 5: Kisah Kita.

Main Tarik Tali..

Ingatkan hanya budak2 tadika seri kenanga je yang ada main tarik tali..rupanya aku pun tak terkecuali..dengan siapa lagi kalau bukan dengan jejaka yang aku baru kenal kat alam maya tu. Mr.Benjey..dan cuba bagi tahu sejak bila pulak aku layan jiwang kat chatting ni ?..buang tabiat ke apa..isk.isk.isk.

Aku letak tangan kat kepala..tak ada pulak tanda2 demam panas ataupun kepialu...Tapi, kenapa pulak bila aku chatting ngan dia terasa macam kawan lama la pulak. Mungkin kami dah lama kenal sejak dari zaman moyang aku kot..Untuk kesekian kalinya..kepala yang tak gatal aku garu..

Paling lucu..aku bagitau kat dia yang aku ni adalah ibu tunggal yang ada 3 orang anak..huahuahua..Haa, ambik kau..percaya beno la dia tu..nak menipu pun tak pandai. Dah terang lagi bersuluh aku ni tengah belajar..bila masanya beranak pun aku tak tahu..anak kucing adala..Jess.Jess.

Tapi..satu benda pasal lelaki ni yang aku tahu..dia ni memang liat sungguh..makin menjadi2 tahap ngorat nya..Aku pun satu layan jugak..bukan apa, nak tengok sampai bila dia tahan ngan perangai yang tak berapa nak matang aku ni.

Terima ATAU Tidak..

Bagai dihempap batu kepala aku bila Mr.Benjey nak aku jadi Girlfriend dia..Dahla final exam nak dekat..Tak keruan jiwa aku bila study..

"Macam mana ni..?Berdarah lagi hidung aku ni nanti kalau asyik pikir benda ni..hurmm"

Akhirnya..aku putuskan lepas abis exam baru beri kata putus..Anak2 aku bila dengar berita tu..Amboi..kemain gumbira ia korang, macam berpesta gamaknya..setiap kali Mr.Benjey sms..tiap kali tu jugak la nak baca apa yang dia sms..Kering la aku lepas ni bila asyik pikir apa jawapan yang aku nak bagi..

Bersambung..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan