28 Ogos 2011

Merayap Dikala Raya Semakin Hampir..

One Word-Happening!!!..Cayalah..6 jam tanpa henti berjalan sambil menyukat mall. Kesana sini aku melihat manusia..seperti semut menhurung gula pun ada..Kedai kasut pun seperti dilanggar TODAK  gamatnya. Ewah2 mak Enon, Minah serta sekaliannya..betapa dahsyatnya rakyat Malaysia bila bab shopping. Sambil berjalan, kiri kanan harus dilihat..kang dilanggar Todak sapa nak jawab..huhu.

Bersama Ayin mencari sepasang kasut khas untuk Raya..yang pada mulanya tidak dijumpai...Akhirnya, setelah hampir berbelit otak berpikir dan mencari..jumpa jugak ye..Berbaloi jua perjalanan ratusan kilometer itu..haha. Serius memang cantik..Nasib jugak aku tak sambut raya..Kalau tak kuat iman didada..boleh tersungkur jugak aku ngan kasut ni..alahai..

Bahagian kaki jangan dicerita, kalau ada kedai yang jual spare part untuk kaki..24 jam pun masih boleh berjalan. Perempuanx2 memang hebat digelanggang Shopping.

Keperluan Diri..

Untuk diri sendiri..hanya keperluan diri yang dibeli..stok barangan yang dah hampir setahun tak dibeli tak pun nak dekat ngan tarikh luput..Jangan dilupa..handsfree.."Wa boleh semput nyawa tanpa itu okay.." Tanpa itu, mana dapat dengar suara kekasih hati dengan clear.."wa kan ada sikit pekak badak tenuk.." (Pecah rahsia tentang telinga aku..).

Asal berjalan mesti ambik gambar sendiri sambil tersenyum kambing..Betul ke..?


Antara barang yang dibeli..

P/s : mengingatkan baju raya..hati ku hancur berkeping2..harap siap la malam ni..Aku pun nak sibuk beraya okay..hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan