10 Ogos 2011

Merindui Zaman Rockers..


Haa..sapa cakap orang perempuan tak boleh nak bawak moto besar cam gini..? dengan baju kurung berbunga-bungi lagi..Dengan helmet yang besar dari kepala..caya la, memang sah bukan aku la tuan punya moto. Macam dalam cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah "Nampak sangat menipu"..Setakat ambik gambar pun jadi la..ada jugak kenangan ngan moto besar gini ye tak..hehe.

Moto tu junior aku yang punya..Gambar ni diambik masa aku masih belajar kat Universiti lagi..Nasib jugak aku tak buat gaya menunggang..agak-agak adala macam minah senget..haha. Bila tengok gambar-gambar lama, rindu pulak ngan member lebih-lebih lagi housemate..Rasa nak letak je suma gambar diaorang..Mana tak nya..setiap gambar tu ada kisahnya tersendiri..sampai tahun depan pun tak abis nak diceritakan..Tapi tengok la..kalau ada angin rajin datang, aku buatla ..kalau tak..nasibla labu. hehe ^___^.

2 ulasan:

  1. kehkehkeh rindu zaman bljar?? tu maknanya anda suda mengalami tumbesaran... a.k.a semakin tua... =p

    BalasPadam
  2. mmg bukan remaja lg pun..dh 24 ok.:0

    BalasPadam