13 Ogos 2011

ILOVEYOU Yvonne Strahovski !!!

Okay..I'm in love with you Yvonne Strahovski !!..Mesti korang ada yang kenal dan tak kenal ngan dia ni kan..bagi yang selalu menonton Channel AXN 711 kat astro..dia ni berlakon kat cerita Chuck..Aku suka lakonan dia..nampak je sasa tapi ada satu part tu dimana dia menari..Fuhh..tabik spring la..memang lemah gemalai..tak banyak yang aku tahu pasal dia..Yang aku tahu..aku suka tengok cerita ala-ala spy macam CIA..seperti CSI : Miami, New York dan Los Angeles. Hurmm..lebih-lebih lagi kalau yang perempuan tu pandai berlawan..Girl Power okay..Yeehaa.


                                                                                CHUCK
 Ada satu lagi yang aku perasan bila tengok rupa Yvonne ni..dia seakan-akan serupa dengan Agnes Monica dari Indonesia..Mungkin korang tak nampak apa yang sama..tapi aku macam rasa persamaan nya adalah bila mereka ketawa, tak pun dari segi bentuk muka..Nak kata seiras tu tak la..cuma dalam 20% mungkin sama..Paling best, kalau korang tengok bahagian perut dia..hebat okay..berketul-ketul..konfom lemak pun tak hinggap punya..memang tough la..Caya la..



Entah apa la yang buat aku rasa muka diaorang sama..mungkin jugak dari sesetengah gaya diaorang macam sama kot..entah la..yang penting dua-dua hebat..Sebab, aku suka character perempuan yang tidak terlalu feminin..

Lagi beberapa gambar Yvonne Strahovski :

                                                      Sumber: Googles.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan