4 Ogos 2011

Edited Photo # 2: Picjoke.net

Terasa tangan aku gatal nak mengedit gambar la pulak hari ni ngan background nya yang pelbagai, jadi aku pun cari la website yang berkenaan dan jumpalah ngan Picjoke.net..Memang best yang amat. Ada banyak background untuk dipilih, korang cuma perlu upload photo jer dan taadaa..siap dan bolehla korang print buat kenang-kenangan kat dinding bilik..haa, nostalgia apa..tampal gambar sendiri..hehe. Kalau nak tahu lebih lanjut, korang bukak la website tu sendiri dan pilihla background yang korang suka ye..Selamat Mencuba..!!!

Ini pulak antara gambar aku yang sempat aku edit guna picjoke.net...

Haa..dah tercapai dah hasrat nak ada kalendar yang ada gambar sendiri..hehe..Lepas ni memang semangat la nak menengok kalendar setiap hari..haaaiii Jess..Jess..^___^

Okey..Paris adalah tempat yang paling aku teringin nak pegi selain dari England dan Italy..Gambar berlatar belakangkan Eiffel tower pun jadi la..tak la kempunan kalau tak pegi..ye tak..hehe.

Korang perasan tak ngan gambar ni..gambar diambil dari jarak jauh hinggalah ke jarak dekat..aku pun baru tahu..hampeh beno la aku ni.. Jess..Jess.

 Lagi gambar aku ngan 3 gaya yang berbeza..memilih background kartun sebab diaorang comel..yippppi!!

Haha..banyak-banyak gambar..ni la yang paling lucu..kemain besar mata aku kat sini..padahal realitinya kecik je..tak besar mana pun..1st time ambik gambar, aku berjaya membesarkan mata cam gini..lucu2..

Apa lagi..rajin-rajin la bukak website tu ye..Selamat Mencuba!!^__^.

4 ulasan:

  1. cantik blog secantik pemiliknya... tahniah kawan :)

    ill follow ... tq ye

    BalasPadam
  2. Thank you Cik Rose..really appreciate it :)

    BalasPadam
  3. Scha?..hehe.neway Tq Mizz Yana.:)

    BalasPadam