11 Ogos 2011

Rekaan Kasut Yang Unik..

Manusia memang makhluk Tuhan yang tersangat la kreatif..Tidak pernah gagal dalam memberi gaya rekaan yang terbaru terutamanya dalam berfesyen..sentiasa segar. Apatah lagi kalau rekaan itu sesuatu yang unik yang mana hanya orang yang berani sahaja dapat mencubanya..Anda bagaimana..?


Terus-terang..semua kasut kat atas memang comel-comel belaka..SOO CUTE!! serius ok..memang ada yang nampak pelik..tapi bagi anda yang menyukai sesuatu kelainan dalam berfesyen. Inilah dia..Nak tahu apa yang membuatkan kasut diatas nampak menarik meskipun ngan design nya yang pelik..? Penggunaan warna pada kasut itu yang membuatkan kasut tersebut nampak segar dan muda..I'm in Love ok..tapi hanya mengucapkan dalam hati sahaja..huhu.

Lagi gambar rekaan kasut yang unik:
                                                      

Rekaan sandal ni memang comel..Sandal Berbikini. Meskipun belum pernah nampak lagi kat mana-mana kedai..tapi kalau ada..paling kurang rembat satu untuk dijadikan sebagai koleksi ya tak..? hehe. Nak tahu berapa harga sandal ni..35$..korang convert la dalam RM.

                                                               Sumber: Googles

Yang ni rugged giler..Cuba beritahu sapa kah insan yang sanggup memakai kasut ni..aku tabik spring la..bukan apa..nak kata kasut pegi joging bukan pulak..jauh sekali kasut pegi opis..tapi kalau pegi pasar boleh kot..sekali tengok berfungi pulak tang bahagian roda tu.. Haa sesuai la tu bagi anda yang mengejar masa.. :)






5 ulasan:

  1. hahaha macam2 pesen ada.. yg bikini tu yg tak menahan tgk tu...

    BalasPadam
  2. Comel kan..tak tahu la kalau Msia ada jual sbb tu dr Us..huhu.

    BalasPadam
  3. comel giler la kasut2 ni...tp rsenye xsggp nk pki ..huhu

    BalasPadam
  4. hehe..betul tu.jd koleksi kesygn la jawabnya..hehe.

    BalasPadam