2 November 2011

2kali semalam yang AWESOME & Hey it's NOVEMBER lah!!!

Oh ya..2kali semalam yang sibuk and happening giler sampai ter'poning-poning kepala Den bila sampai kat rumah. Semalam yang Owesome tu adalah pada 31st October masa birthday Ayin. Fuhh, naik kejang-kejung kaki bila berjalan dari pukul 12 tengah hari dan sampai rumah dalam 11 malam. Letih siot..siot jugak yang letih. Banyak aktiviti yang kami buat pada masa tu seperti family day pun ada..dari aktiviti makan-makan sehinggalah bermain bowling. Eh hello!! aku ada buat aksi melampau okay masa main tu..orang baling bola bowling tu kedepan kan..aku ter-lebih tenaga batin ter-baling ke belakang.huahuhaua..tapi ada aku kesah bila orang ketawa ? tak jugak sebab aku pun sama gelakkan diri-sendiri.haha..Aktiviti tidak habis disitu sahaja, balik pegi rumah Ayin, kami terus la masak untuk celebrate Bithday Girl. simple-simple gitu. Once again, Happy Birthday Ayin.

2kali semalam yang owesome pulak adalah pada 1 November. Berjalan lagi kaki aku ni.haissh, memang tak reti duduk diam agaknya..dahlah pada malam sambutan Birthday Ayin aku tido lewat..pukul 3pagi baru tido sebab apa? baca novel punya pasal ler jawabnya. Jadi ingat nak tido sekejap petang..tup.tup mak ketuk pintu ajak pergi shopping mall sebab nak beli baju..Aaargggh tido aku terganggu tapi tak berdaya to say NO because I love outing cuci mata. hehe.

Lalu aku pun sesempoi jer keluar..


Tengok, sebelum nak turun berjalan sempat jugak ambik gambar. Masa ni baru bangun dan hanya bersiap ala kadar.

Kat fitting room..hurmm mak tengah cuba baju, anak pulak tengah ambik gambar. Apa-apa aje lah kak tipah oii.

Sekarang ni berapa haribulan ye..? Eh dah 2 NOVEMBER ? aha lah. Dalam setahun dan dalam banyak-banyak bulan selain bulan perayaan..aku sebenarnya menantikan NOVEMBER dengan penuh kesabaran dan keterujaan. Kenapa jess..?kenapa..? Sebab :
  • Hari Lahir aku adalah pada 29 November-lalalala.
  • Hari Lahir Kekasih hati pulak 26 November-Peewiit.
  • Hari Lahir Kawan masa Study (Jijie-UiTM, Sabah) adalah pada 23 November-yeaayy.
  • Hari Lahir 1st  Kazen belah bapak & mak adalah pada 6 & 28 November-Fuuyooo.
  • Aku mula bekerja pada 7 November- Hooorayy!!!.
Tiada yang lebih mengembirakan bila kita bangun pagi dan Hey!! Hari ni Hari Lahir aku lah..tapi  ianya adalah dari 27 hari mulai sekarang. hehe.

4 ulasan:

  1. happy november...selamat hari lahir in advance

    BalasPadam
  2. Tq so much Azam..memang Novmber yang awesome :)

    BalasPadam
  3. muka awak mcm intan ladyana la sekali pndang..;)

    BalasPadam
  4. Hye fae jamal..sekali pandang jer sama kot.rasanya banyak yang tak sama.hehe.

    BalasPadam