18 November 2011

Hampir MENINGGALKAN Dunia.


Seperti televisyen yang tergendala siarannnya. Korang ada ..? tak ada kan..Aku yang malang ni jugak la yang ada..patutnya aku taruk tajuk blog aku ni dengan nama "KISAH MALANG" baru lah meletopss ngan kisah malang yang berderet-deret. Sudahla 2 pasang kasut hancur dan sekarang pulak dengan Handphone yang hanya tunggu ajal jer..sedih sangat-sangat. Handphone ni aku beli dari kawan yang belajar sama universiti dulu..kira ada sentimental value jugak la dari dia yang pernah menyelamatkan handphone lama yang pernah rosak dulu.

Walaupun tergendala siarannya, tapi orang masih dapat SMS dan kol..cuma aku jer yang tak dapat baca sms dan kol diaorang..dengan erti kata lain, Hp aku ni mengalami penyakit screen. Bermaksud, kalau manusia..dia ada penyakit kencing manis..

Dengan itu, aku teramatlah memerlukan pertolongan dari korang semua supaya berdoa yang Hp aku ni cepat sembuh..kalau tak jugak sembuh..tamatkanlah penderitaannya dengan mencabut nyawanya..

Iklan sebentar...


 Gambar untuk hari ini..sentiasa tersenyum walaupun malang datang bertimpa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan