21 November 2011

PART II : 20.11.2011

Kalau yang sebelum ni adalah majlis pada waktu pagi..sekarang adalah sambungan untuk majlis pada waktu malam..Apa jugak la yang berlaku pada masa malam gini kan..? tak abis-abis la aku ngan malang..memang secocok bebeno la.kali ni lebih lucu..tapi sebelum tu aku nak layangkan beberapa keping gambar yang sememangnya sudah terbukti bahawa gambar aku lebih banyak daripada pengantin.hehe..zaazzzzz

                               kan aku dah kata..memang gambar aku aje yang banyak.hehe.

                                               My parent..lov u dad and mom.

                                                              My sis n her hubby.

                                                Dewan dah mula penuh..macam semut.

                                                                        With kazen..
                                                                   Sis dan kazen

                                        Gambar pengantin..Akhirnya..hehe.hanya 2 keping aje.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan