23 November 2011

Hari tu aku puji melangit, tapi hakikatnya.

Pantang dipuji sikit terus tercabut sana sini dan situ la..korang nilaikan sendiri la dengan melihat gambar ni..

Sebelum...


Aku pernah memuji bahawa hanya kasut inilah satu-satunya yang bertahan ngan kaki sasaku..adalah nak dekat setahun lebih berbakti kepadaku..sayang sangat-sangat..Tapi kini...


Selepas...


Hanya tinggal sisa-sisa seperti kusta dibahagian depannya..Terlalu berat mata memandang, lagi berat rasa kaki yang memakainya..Hina sangatkah kakiku sehingga mana-mana kasut tidak dapat bertahan lama atau kakiku sebenarnya adalah kaki palsu.huahuahuh..bengong sekejap aku dibuatnya..Tapi, masih jugak aku pakai pegi kerja..rilekla..dah tertanggal bahagian depannya nanti barulah aku bersedia untuk menggantikannya dengan kasut besi.Ambik kau kaki sasa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan