19 November 2011

Hanya Engkau yang SETIA


Dari hari pertama aku memilikinya secara sah sehinggalah ke saat ini hanya dia sahajalah yang masih bertahan dengan kerenah kakiku yang sasa ini. Terima Kasih daun keladi aku ucapkan kepadamu wahai kasut..

Dan hari ini...bukan hanya kasut yang dah wujud dari zaman batu ni sahaja yang aku nak kongsikan bersama dengan korang..tetapi lebih dari itu..iaitu esok aku akan menghadiri majlis perkahwinan saudara terdekat dan oleh kerana terlampau-lampau excited, aku pergi buat manicure..dan hasilnya :


merah menyala bersama flowery sticker yang pinky mingky..memang nampak girly sikit..hehe..apa nak buat..dah aku gegurl..hehe.

Disebabkan hari ini aku ada bawa kamera, lalu la lalang kerja mengambil gambar aje..Iklan sebentar ye.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan