27 November 2011

SELAMAT HARI JADI KEKASIH..


Hari Jadinya semalam..tapi aku update kat blog baru malam ni..aku memang seorang kekasih yang sangat baik dan romantik..sehingga dah lepas dah tarikh baru terhegeh-hegeh nak update kat blog.hehe. Apa-apa pun bukan bermakna aku buat-buat lupa atau memang nyata terlupa ngan tarikh keramat tersebut..tetapi aku dah wish Happy Birthday kat Mr.Benjey pada 3 hari yang lepas lagi..tu dia terlampau advanced..

Mr.Benjey menyambut hari lahir pada bulan yang sama ngan aku iaitu November..Dia punya pada 26 November dan aku pulak pada 29 November..Seronokkan lahir pada bulan yang sama dan berkongsi horoskop yang sama..Lebih indah bila perangai pun hampir sama..yang pasti kami bukan kembar okayy..cuma Mr.Benjey adalah versi aku bila aku jadi lelaki dan begitulah sebaliknya.haha..

Apa-apa pun doa dan harapan aku buat Mr.Benjey adalah semoga dia panjang umur dan murah rezeki..sukses selalu dalam kerjaya dan paling penting..semoga hubungan kami berpanjangan dengan adanya restu daripada keluarga..Semoga hubungan kami berkekalan hendaknya kerana dia adalah anugerah terbaik daripada Tuhan buat aku selepas Arwah Atuk, Keluarga dan rakan terdekat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan