28 November 2011

Transformasi kasut KUSTA.


Korang tak rasa pelik ke ngan rupa kasut aku ni..? Tapi hakikatnya..aku pakai kasut ni masa turun kerja pagi tadi..hehe.Sebelah berhias sebelah lagi seperti menghidap penyakit kusta.haha.

Kenapa ngan nama kusta..? Bukan sejenis penyakit kulit ke tu..? Hurmm, memang pun. tengok rupa kasut pun dah tahu memang rupa berpenyakit..tetapi tetap jugak aku setia memakainya ke tempat kerja tanpa segan dan silu dihati..kerana banyak sudah jasa kasut ini terhadapku dan akan ku pakai sehingga ke akhir nyawanya..demi simpati yang melimpah ruah apabila melihat keadaannya..lalu aku hiaskannya dengan seadanya agar nampak seperti masih baru tetapi malangnya hanya sebelah sahaja yang mampu aku buat sebab kehabisan butang baju..lalu begitu la aku turun kerja pagi tadi dengan memakai kasut yang hanya ada sebelah sahaja hiasan dan begitu jugaklah ngan hari-hari yang akan datang..jangan tak gelak mahupun simpati iye ngan kasut aku ni.sayang sangat-sangat okayy...hehe.

Rupa Asal..


                                 Sungguh menawan ngan adanya hiasan LOVE diatasnya..

Rupa selepas terkena penyakit Kusta..Sangat sadis dan menyayat hati..tolong jangan bersedih ye korang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan